Všeobecné obchodné podmienky
Článok I.
Vymedzenie základných pojmov
Poskytovateľom služieb je občianske združenie Jungle Gym Levice (ďalej len „Poskytovateľ“), so sídlom Kpt. Nálepku 36, 934 01 Levice, IČO:42335868,
Prevádzka je miestom výkonu aktivít, sídliaca na adrese M. R. Štefánika 1 – OD POKROK – Prvé poschodie.
Bankové spojenie: SK43 0900 0000 0050 4886 4652
Všetky ceny sú uvádzané v mene EUR. Uvedené ceny sú bez DPH. Nie sme platcami DPH.
Kontaktné údaje na Poskytovateľa: [email protected]
Telefónne číslo Poskytovateľa: 0907647111, 0908186085
Účastník ( využívateľ služby )sa stane každá osoba, ktorá za účelom účasti na niektorej z našich služieb vytvorila registráciu umiestenú na našom webe www.jungleregistracia.sk. /Účastník je osoba zaregistrovaná cez registráciu na našom webe www.jungleregistracia.sk /užívateľ služby, objednanej rezervovaním služby v registračnom systéme. Plnoletý účastník sa registruje sám. V prípade, že osoba nedosiahla vekovú hranicu 18 rokov, registruje ho zákonný zástupca, ktorý je zároveň objednávateľom služby. Účastník je užívateľ služby. Registrátor je účastník starší ako 18 rokov alebo jeho zákonný zástupca.
Rezervácia služby na webe www.jungleregistracia.sk je objednaním služby.
Služby pozostávajú z tréningov, táborov, workshopov, seminárov a inou činnosťou organizovanou v súlade so stanovami Jungle Gym Levice o.z., za cieľom športovej činnosti, pohybového a mentálneho rozvoja.
Rezervačný systém poskytuje možnosť rezervovať si miesto na tréningoch cez našu webovú stránku. Na rezerváciu miesta je potrebné vytvoriť si profil na webovej stránke.
Článok II.
Základné ustanovenia
- Medzi Poskytovateľom a Účastníkom / Zákonným zástupcom vzniká záväzný zmluvný vzťah platný od vyplnenia a odoslania on-line rezervácie. V rezervačnom systéme www.jungleregistracia.sk a jej následným potvrdením o prijatí, ktoré je vygenerované systémom.
- Účastník rezerváciou potvrdzuje, že bol oboznámený s týmito všeobecnými obchodnými podmienkami (ďalej len „VOP“) a zaväzuje sa zaplatiť cenu objednanej služby.
- Zmluvou o poskytovaní služby (ďalej len „Zmluva“) sa pre účely týchto VOP rozumie zmluva medzi Poskytovateľom a Účastníkom, predmetom ktorej je poskytnutie služieb podľa tejto webovej stránky, a ktorá je uzavretá postupom podľa týchto VOP.
- Na poskytnutie služby sa vyžaduje výslovný súhlas Účastníka s poskytnutím služby. Výslovným súhlasom Účastníka s poskytnutím služby je úhrada rezervovanej služby, ktorú Účastník vykoná po oboznámení sa s týmito VOP a s rozsahom a vlastnosťami konkrétnej služby.
- Ceny jednotlivých služieb vyplývajú z aktuálnej ponuky zverejnenej v rezervačnom systéme www.jungleregistracia.sk.
- Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, vždy do dňa, ktorý je uvedený ako posledný deň poskytovanej služby, ktorú Účastník objednal a uhradil.
- Ustanovenia odlišné od VOP je možné zjednať v individuálnej zmluve. Odlišné dojednania v zmluve majú prednosť pred ustanovením VOP.
- Ustanovenia VOP sú neoddeliteľnou súčasťou objednávky a spolu s ňou a akceptovaním tvoria zmluvnú dokumentáciu. Objednávka i VOP sú zhotovené v slovenskom jazyku.
- Poskytovateľ preferuje komunikáciu elektronickou poštou (ďalej len „e-mail“). V rámci uzatvárania Zmluvy Účastník súhlasí s použitím komunikačných prostriedkov na diaľku. Náklady vzniknuté Účastníkovi pri použití komunikačných prostriedkov na diaľku v súvislosti s uzavretím zmluvy (náklady na internetové pripojenie, telefónne poplatky), ako i náklady za poštovú korešpondenciu zaslanú Poskytovateľovi, hradí Účastník sám.
Článok III.
Používateľský účet
- Používateľský účet (ďalej len „profil“) je účet, ktorý vznikne registráciou Účastníka na www.jungleregistracia.sk, za účelom prihlasovania sa na vybrané služby ponúkané Poskytovateľom. V prípade, že osoba nedosiahla vekovú hranicu 18 rokov, profil registrujú jeho zákonní zástupcovia, ktorí sú zároveň povinní uviesť svoje kontaktné údaje.
- Pri registrácii profilu je Účastník povinný uviesť správne a pravdivé všetky údaje. Údaje uvedené v používateľskom účte je Účastník pri akejkoľvek ich zmene povinný aktualizovať. Údaje uvedené Účastníkom v používateľskom účte sú Poskytovateľom považované za správne.
- Prístup k profilu je zabezpečený užívateľským menom a heslom. Účastník je povinný zaistiť svoj užívateľský účet tak, aby nedošlo k jeho zneužitiu treťou osobou, a to hlavne tým spôsobom, že bude dbať na riadne odhlásenie z používateľského rozhrania a nebude predávať informácie nutné k prihláseniu do používateľského rozhrania tretej osobe.
- Účastník nie je oprávnený umožniť využívanie svojho profilu tretím osobám.
- Poskytovateľ môže zrušiť používateľský účet, v prípade, kedy Účastník poruší svoje povinnosti vyplývajúce z týchto VOP.
- Účastník berie na vedomie, že používateľský účet nemusí byť dostupný nepretržite, a to hlavne s ohľadom na nutnú údržbu hardwarového a softwarového vybavenia Poskytovateľa, prípadne nutnú údržbu hardwarového a softwarového vybavenia tretích osôb.
Článok IV.
Podmienky poskytovania služby
- Kurzy, workshopy, skupinové tréningy, open gym, denné tábory, podujatia a iné (ďalej len „tréningy“)
- Tréningy organizované Poskytovateľom sú vhodné pre širokú verejnosť, ktorá spĺňa podmienky účasti.
- Podmienkami navštevovania tréningov sú vek (podľa druhu služby) a dobrý zdravotný a mentálny stav Účastníka. Preto pred zahájením tréningového procesu odporúčame navštíviť lekára a požiadať o preventívne vyšetrenie, a určenie aktuálneho zdravotného stavu. Následne vyhovujúci zdravotný stav, prípadne jeho zmenu je nutné oznámiť trénerovi. Vyhovujúci zdravotný stav Účastník oznámi trénerovi pri prvom stretnutí, a to predložením potvrdenia od ošetrujúceho lekára alebo formou čestného vyhlásenia, že Účastníkov zdravotný stav mu umožňuje zúčastňovať sa na objednaných aktivitách bez ohrozenia života alebo zdravia. Ak sa tak neurobí, telesné aktivity sa vykonávajú na vlastnú zodpovednosť, t. j. v prípade poškodenia zdravia plnoletá osoba plne zodpovedá za svoje zdravie a u neplnoletých osôb v uvedenom prípade, za poškodenie zdravia plne zodpovedá zákonný zástupca. V prípade chronických ochorení (astma a pod.), alergií prípadne iných špecifikách zdravotného a psychického stavu je nutné uviesť danú informáciu do prihlášky pri rezervácií na kurz. Taktiež je vhodné uviesť lieky, ktoré Účastník pravidelne užíva, prípadne iné dôležité informácie, o ktorých by sme mali vedieť. V opačnom prípade nezodpovedáme za následky spôsobené na zdraví.
- V prípade absencie tréningu z dôvodov na strane Účastníka je možná jeho náhrada na rovnakom kurze, iný deň v týždni ako je Účastník prihlásený. Na umožnenie náhrady je potrebné včas ospravedlniť dieťa, minimálne hodinu pred začiatkom tréningu a to e – mailom. Tréningy je možné nahradiť v iný deň v týždni po vzájomnej dohode, avšak maximálne po dobu obdobia aktuálneho predplatného (náhrady tréningov nie je možné presunúť do ďalšieho obdobia).
- Skúšobné tréningy: v prípade skúšobného tréningu je prvý tréning bez viazanosti. Ak sa po skúšobnom tréningu rozhodne Účastník prihlásiť, je nutné uhradiť kurzovné na dané obdobie vrátane prvého tréningu. V prípade ak po skúšobnom tréningu nechce ďalej pokračovať, nie je nutné uhradiť poplatok za tréning.
- V prípade zrušenia tréningu z dôvodu na strane Poskytovateľa, má Poskytovateľ právo určiť a uskutočniť náhradnú lekciu v inom termíne (napr. iný deň v týždni, než je tréning naplánovaný), či inou formou (zmena priestoru tréningu, dĺžky atď.). Účastník má právo odmietnuť Poskytovateľom určený nový termín alebo zmenu priestoru. Poskytovateľ v takom prípade určí termín alebo miesto na základe dohody s Účastníkom a v prípade, že nie je možné dosiahnuť dohodu o náhradnom termíne/mieste tréningu, Účastník má právo odstúpiť od zmluvy.
- Vyplnením a odoslaním rezervácie Účastník prehlasuje, že bol oboznámený s podmienkami tréningov a boli mu vysvetlené všetky dôležité informácie. Zároveň odoslaním rezervácie záväzne objednáva zvolenú spoplatnenú službu a súhlasí s výškou ceny za aktivitu organizovanú Poskytovateľom. Taktiež Účastník prehlasuje, že uvedené údaje sú pravdivé a úplné.
- Vyplnením a odoslaním prihlášky berie Účastník / Zákonný zástupca na vedomie nebezpečenstvo úrazu pri týchto pohybových aktivitách a súhlasí s rizikami, ktoré by pri prípadnom úraze mohli nastať. Zároveň sa Účastník / Zákonný zástupca vzdáva nároku na náhradu škody na zdraví alebo majetku, ktorá by mohla vzniknúť v dôsledku vykonávania športovej činnosti v rámci aktivít organizovaných Poskytovateľom.
- V prípade úrazu postupujeme podľa jeho závažnosti. Pokiaľ je to potrebné, podávame prvú pomoc a okamžite kontaktujeme zákonného zástupcu. Účastníci nemajú v cene pohybových aktivít úrazové poistenie. Liečenie sa vykonáva v rámci zdravotného poistenia detí.
- Účastník je povinný správať sa na mieste tréningu celý čas, teda pred začatím tréningu a aj po skončení tréningu, disciplinovane, dodržiavať prevádzkový poriadok, bezpečnostné pokyny trénera, asistenta, personálu prevádzky alebo dozoru vykonávajúcej osoby, pričom Účastníkovi sa výslovne zakazuje svojvoľne skúšať nové prvky bez riadnej pomoci, preceňovať svoje schopnosti a nedodržiavať prevádzkový poriadok a pravidlá. V prípade porušenia tejto povinnosti Účastník zodpovedá za škody na zdraví a na majetku, ktoré takýmto konaním spôsobí sebe alebo iným osobám.
- Poskytovateľ je oprávnený vylúčiť Účastníka z nasledujúcich dôvodov:
- V prípade porušenia pravidiel, hlavne porušenia poriadku, nedodržiavanie bezpečnostných pokynov, šikana, krádeže, úmyselného ublíženia na zdraví inému Účastníkovi alebo inej osobe prítomnej v prevádzke a ďalšie prehrešky, ktoré rušia riadny chod tréningov
- V prípade zamlčania nepriaznivého zdravotného alebo mentálneho stavu Účastníka
- Ak bude účastník prechovávať alebo užívať alkoholické nápoje alebo iné návykové látky
- V dôsledku nesprávnych a neúplných údajov poskytnutých Účastníkom
V prípade vylúčenia Účastníka z hore uvedených dôvodov, Účastník stráca nárok na vrátenie poplatku za nevyčerpané služby.
- Každý Účastník pri vstupe do prevádzky je povinný dodržiavať prevádzkový poriadok Poskytovateľa. Prevádzkový poriadok je súhrn základných bezpečnostných opatrení a povinností, ktoré je každá osoba, ktorá sa zúčastňuje na pohybovej aktivite poskytovanej Poskytovateľom, povinná dodržiavať, z dôvodu prevencie pred ujmou na zdraví a poškodením majetku alebo iných práv Účastníka alebo iných osôb. Prevádzkový poriadok je k dispozícii v prevádzke Poskytovateľa a každý účastník s ním bude oboznámený pred prvým tréningom. V prípade porušenia disciplíny si Poskytovateľ vyhradzuje právo vykázať Účastníka z poskytovanej aktivity, pripadne zakázať vstup na tréning. Pri opakujúcich sa porušeniach disciplíny môže Poskytovateľ Účastníka vylúčiť z tréningu alebo mu zablokovať používateľský účet, čím mu budú pozastavené objednané služby bez nároku na vrátenie peňazí.
- Účastník je povinný nahradiť Poskytovateľovi škodu, ktorú spôsobil, hoci aj z nedbanlivosti, na majetku Poskytovateľa (napr. na zariadení a cvičebnom náradí, ktoré sa nachádza v priestore, kde sa poskytuje služba).
Účastník je povinný nahradiť Poskytovateľovi škodu, ktorú Účastník spôsobil na majetku tretej osoby a na ktorej úhradu je zaviazaný Poskytovateľ (napr. rozbitie okna).
- Súčasťou našich tréningov môžu byť aj tréningy vonku. Účasťou na týchto tréningoch berie Účastník na vedomie zvýšené riziko úrazu, ktoré môže vzniknúť v priebehu tréningu vonku. Účastník sa zúčastňuje na tréningu v exteriéry po oboznámení s tréningovým procesom v exteriéry a po zodpovedaní všetkých otázok Tréningy vonku sa môžu konať aj za nepriaznivého počasia, preto je potrebné prispôsobiť tomu vhodné oblečenie.
- Účastník / Zákonný zástupca rezerváciou kurzu súhlasí s dodržiavaním opatrení vydanými vládou SR, ÚVZSR prípadne RÚVZ Levice v súvislosti s pandémiou COVID-19, týkajúcich sa režimu na prevádzke určeného poskytovateľom. V prípade nesúhlasu, Účastník stráca nárok na kompenzáciu alebo refundáciu nevyužitých tréningov.
- Voľný tréning (open gym) je vhodný pre širokú verejnosť, ktorá spĺňa podmienky účasti, ktorými sú vhodný zdravotný stav. Tréning odporúčame pre mierne pokročilých a pokročilých žiakov od 16 rokov. Tréningy nie sú vedené. Jednotlivci si organizujú svoj tréningový čas samostatne. V prípade potreby je na tréningu k dispozícií tréner, ktorý rád poradí alebo poskytne dopomoc.
- Denné tábory (ďalej len „tábory“)
- Tábory organizované Poskytovateľom sú vhodné pre širokú verejnosť, ktorá spĺňa podmienky účasti.
- Podmienkami účasti na tábore sú vek, dobrý zdravotný a vhodný mentálny stav Účastníka. Pred zahájením pobytového tábora je Účastník povinný navštíviť lekára a požiadať o preventívne vyšetrenie, a určenie aktuálneho zdravotného stavu. Následne vyhovujúci zdravotný stav je nutné doložiť vyhlásením od zákonného zástupcu, ktoré Účastník odovzdá pri nástupe na tábor. Ak tak neurobí, nie je možné absolvovať tábor a Účastník stráca nárok na finančnú náhradu. V prípade chronických ochorení (astma a pod.), alergií, potravinových intolerancií, prípadne iných špecifikách zdravotného a psychického stavu je nutné uviesť danú informáciu do prihlášky pri rezervácií na tábor. Taktiež je nutné uviesť lieky, ktoré Účastník pravidelne užíva, prípadne iné dôležité informácie, o ktorých by sme mali vedieť. V opačnom prípade nezodpovedáme za následky spôsobené na zdraví.
- Vyplnením a odoslaním rezervácie Účastník prehlasuje, že bol oboznámený s týmito VOP, s podmienkami účasti na tábore a boli mu vysvetlené všetky dôležité informácie. Zároveň odoslaním rezervácie záväzne objednáva zvolenú spoplatnenú službu a súhlasí s výškou ceny za aktivitu organizovanú Poskytovateľom a prehlasuje, že uvedené osobné údaje sú pravdivé a úplné.
- Vyplnením a odoslaním rezervácie berie Účastník / Zákonný zástupca na vedomie nebezpečenstvo úrazu pri týchto pohybových aktivitách a súhlasí s rizikami, ktoré by pri prípadnom úraze mohli nastať. Zároveň sa Účastník / Zákonný zástupca vzdáva nároku na náhradu škody na zdraví alebo majetku, ktorá by mohla vzniknúť v dôsledku vykonávania pohybovej aktivity v rámci aktivít organizovaných Poskytovateľom.
- Účastník je povinný správať sa v tábore celý čas, tzn. od začiatku tábora až do jeho konca (pričom do uvedeného času spadá aj cesta do tábora a späť, ak je táto cesta zabezpečená prostredníctvom poskytovateľa alebo inej ním určenej zodpovednej osoby) disciplinovane, dodržiavať prevádzkový poriadok. Bezpečnostné pokyny trénera, asistenta, príslušného dozoru, pričom Účastníkovi sa výslovne zakazuje svojvoľne skúšať nové prvky bez riadnej asistencie zodpovednej osoby, preceňovať svoje schopnosti a nedodržiavať prevádzkový poriadok a pravidlá. V prípade porušenia tejto povinnosti Účastník zodpovedá za škody na zdraví a na majetku, ktoré takýmto konaním spôsobí sebe alebo iným osobám.
- Účastník je povinný chrániť svoje osobné veci pred stratou, krádežou a znehodnotením. Poskytovateľ nezodpovedá za stratu / krádež / poškodenie osobných vecí Účastníka (oblečenie, obuv, elektronika, mobilné telefóny, peniaze a iné). Poskytovateľ nie je povinný riešiť ich stratu, či zabezpečovať ich vrátenie.
- Príslušný inštruktor v prípade úrazu alebo iných zdravotných komplikácií poskytne prvú pomoc, a pokiaľ je to potrebné privolá záchrannú zdravotnú službu. Následne kontaktuje zákonného zástupcu. Účastníci nemajú v cene tábora úrazové poistenie. Úrazové poistenie si každý zákonný zástupca rieši individuálne.
- Vyplnením a odoslaním rezervácie, Účastník / Zákonný zástupca vyjadruje svoj súhlas s tým, že vedúci tábora, alebo vedúcim poverené osoby môžu v nevyhnutnom prípade vyzvať Účastníka na predloženie batožiny, a to výlučne na účel vykonania optickej prehliadky batožiny Účastníka. Ak Účastník odmietne predložiť batožinu na vykonanie optickej prehliadky, na účel kontroly bude privolaná hliadka policajného zboru SR.
Nevyhnutným prípadom sa myslí najmä dôvodné podozrenie prechovávania zakázaných látok a predmetov (alkohol, cigarety a iné omamné látky; nože, ihlice, zbrane), alebo v prípade dôvodného podozrenia hrubého porušenia disciplíny (krádež a pod.). Taktiež Účastník súhlasí s odobratím zakázaných látok a predmetov, a následným vykonaním skúšky pri podozrení na požitie alkoholických nápojov a iných omamných látok u Účastníka. V prípade porušenia disciplíny, základných povinností alebo iných situácií, ktoré sú v rozpore s týmito VOP si organizátor vyhradzuje právo na okamžité vylúčenie Účastníka z tábora bez nároku na finančnú náhradu nevyčerpanej služby. Predčasný odvoz Účastníka z tábora zabezpečuje Účastník / Zákonný zástupca na vlastné náklady. V prípade, že sa Účastník, ktorý je starší ako 14 rokov, dopustí skutku, ktorý bude vykazovať znaky trestného činu (napr. krádež, ublíženie na zdraví, šírenie toxikománie, podávanie alkoholických nápojov mládeži, nebezpečné vyhrážanie, atď) alebo priestupku, bude privolaná hliadka policajného zboru SR.
- V prípade odmietnutia zákonného zástupcu zabezpečiť predčasný odchod pre Účastníka z dôvodov uvedených v článku IV. Bod 2.8. týchto VOP má Poskytovateľ právo na refundáciu finančných prostriedkov vynaložených na zabezpečenie transportu k zákonnému zástupcovi, ako napr. : náhradné ubytovanie, dozor vedúceho, cestovné náklady atď.
- Povinnosti Účastníka a Poskytovateľa:
K základným povinnostiam Účastníka patrí:
- Počas celej doby tréningov a tábora sa riadiť pokynmi vedúceho tábora, trénerov, asistentov a pracovníkov tábora a dodržiavať stanovený program
- Počínať si tak, aby nedošlo ku škodám na zdraví alebo majetku na úkor ostatných účastníkov, dodávateľov služieb alebo Poskytovateľa.
- Dodržať čas nástupu na tréning alebo tábor uvedený v organizačných pokynoch
- Pri nástupe na tréning alebo tábor odovzdať Prehlásenie rodiča spoločne s Vyhlásením o zdravotnej spôsobilosti od lekára (nie staršie ako 1 mesiac). V prípade mimoriadnych situácií doložiť potrebné dokumenty a rešpektovať pokyny nariadené ÚVZSR alebo štátom SR (napr. Prehlásenie o bezinfekčnosti a pod.) Bez riadne vyplnených a podpísaných dokumentov nie je možný nástup na tábor a Účastník stráca nárok na vrátenie peňazí.
- Účastník je povinný nahradiť Poskytovateľovi škodu, ktorú spôsobil, hoci aj z nedbanlivosti, na majetku Poskytovateľa (tzn. na zariadení a cvičebnom náradí, ktoré sa nachádza v priestore, kde sa poskytuje služba).
- Účastník je povinný nahradiť Poskytovateľovi škodu, ktorú Účastník spôsobil na majetku tretej osoby a na ktorej úhradu je zaviazaný Poskytovateľ (napr. rozbitie okna).
K základným povinnostiam Poskytovateľa patrí:
- Informovať Účastníkov o všetkých závažných skutočnostiach, ktoré sú mu známe a môžu mať vplyv na práva Účastníka
- Poskytovať objednanú službu bezpečným spôsobom a s odbornou starostlivosťou
- Najneskôr 14 dní pred začiatkom tábora doručiť Účastníkovi organizačné pokyny spoločne s potrebnými dokumentami nutnými k nástupu na tábor, a to formou e-mailu uvedeného v registračnom formulári Účastníka
- Zabezpečiť zdravotný dozor podľa platných právnych predpisov
- Riadne poučiť Účastníka o zásadách bezpečnosti a zachovania zdravia v súvislosti so všetkými aktivitami, ktoré plánuje Poskytovateľ v tábore vykonávať a v súvislosti s prostredím, v ktorom sa tábor vykonáva (napr. pri lese – riziko požiaru, výskyt medveďov)
3.1 Poskytovateľ je oprávnený vylúčiť Účastníka z nasledujúcich dôvodov:
- V prípade porušenia pravidiel, hlavne porušenia poriadku, nedodržiavanie bezpečnostných pokynov, šikana, krádeže a ďalšie prehrešky, ktoré rušia riadny chod tábora, workshopu alebo tréningu.
- V prípade zamlčania nepriaznivého zdravotného stavu Účastníka
- Ak bude účastník prechovávať alebo užívať alkoholické nápoje alebo iné návykové látky
- V dôsledku nesprávnych a neúplných údajov poskytnutých Účastníkom
V prípade vylúčenia Účastníka z hore uvedených dôvodov Účastník stráca nárok na vrátenie poplatku za nevyčerpané služby.
3.2 Poskytovateľ môže pred začatím tábora odstúpiť od zmluvy výlučne v prípade, ak neodvrátiteľné a mimoriadne okolnosti (vyššia moc), bránia plniť zmluvu ktorej predmetom je účasť v tábore a Poskytovateľ oznámi Účastníkovi odstúpenie od zmluvy bezodkladne po tom, ako sa dozvie o skutočnosti, ktorá mu bráni realizovať tábor, najneskôr však do 7 dní od kedy sa o takejto skutočnosti dozvie. V tomto prípade má Účastník nárok na vrátenie zaplatenej sumy za tábor v plnej výške alebo využitie ponuky náhradného termínu tábora alebo služby, ak je to možné v rovnakej alebo vyššej kvalite ako pôvodná objednaná služba. Týmto odstúpením od zmluvy Poskytovateľ nie je povinný hradiť Účastníkovi škody nad rámec objednanej služby. Účinky odstúpenia od zmluvy nastávajú dňom doručenia oznámenia Účastníkovi.
Účastník má právo kedykoľvek pred začatím tábora odstúpiť od zmluvy.
Článok V.
Rezervačný systém
- Rezervačný systém poskytuje možnosť rezervovať si miesto na kurzoch cez našu webovú stránku. Na rezerváciu miesta je potrebné disponovať používateľským profilom.
- Každý účastník musí mať vlastný existujúci profil. Na tréning nie je možný vstup bez profilu vytvoreného na www.jungleregistracia.sk, ktorý je podmienený súhlasom s týmito VOP alebo uzatvorením individuálnej zmluvy medzi Poskytovateľom a Účastníkom. Po prihlásení do profilu máte možnosť si rezervovať konkrétny druh pohybovej aktivity. Po rezervácii konkrétnej aktivity je účastník vyzvaný na úhradu služby. V prípade, že Účastník úhradu nevykoná do 3 dní, rezervované miesto vybranej aktivity bude do 3 dní uvoľnené pre iných záujemcov.
- Platobné možnosti:
Prihlásenie na aktivitu si môžete zakúpiť v hotovosti na tréningu, alebo online platbou cez platobnú bránu ( vybranou platobnou metódou ) , platobné údaje sú vygenerované automaticky pri rezervácií miesta v rezervačnom systéme.
- Online platby pre nás zabezpečuje platobná brána Comgate. Poskytovateľ služieb, spoločnosť Comgate a.s. je licencovaná platobná inštitúcia pôsobiaca pod dohľadom Českej národnej banky. Platby cez platobnú bránu sú plne zabezpečené a všetky informácie sú šifrované. Ďalšie informácie a kontakty na www.comgate.cz.
Článok VI.
Platobné, reklamačné a storno podmienky
Platobnými podmienkami sa rozumejú platby za služby medzi Objednávateľom a Poskytovateľom.
V prípade, že sa pri niektorej Službe vyskytne cena, ktorá je objektívne pri bežnej obozretnosti v porovnaní s porovnateľnými službami zjavne nesprávna (napr. cena 0 euro alebo 1 euro a pod. cena nižšia o 70% a viac v porovnaní s obdobnou službou), Poskytovateľ nemá povinnosť poskytnúť Službu za chybnú cenu. V takomto prípade Poskytovateľ môže Objednávateľovi ponúknuť poskytnutie Služby za riadnu cenu. Ak Objednávateľ s riadnou cenou nesúhlasí, môže v takomto prípade od Zmluvy odstúpiť a uhradené finančné prostriedky mu budú vrátené v plnej výške.
Reklamácie je Účastník oprávnený uplatniť u Poskytovateľa do 24 mesiacov od poskytnutia služby, a to osobne alebo písomne na adrese sídla Poskytovateľa, ktorá je uvedená v týchto VOP alebo mailom na e-mailovú adresu Poskytovateľa, uvedenú v týchto VOP. Účastník je povinný vytknúť vady služby u Poskytovateľa bezodkladne, len čo sa o nich dozvie. Poskytovateľ rozhodne o reklamácií do 30 dní od vytknutia vád.
Poskytovateľ je povinný poskytnúť Účastníkovi písomné potvrdenie o vytknutí vady služby (tzn. o reklamácií) a o lehote, v ktorej vadu odstráni, ktorá nesmie byť dlhšia ako 30 dní odo dňa vytknutia vady služby, bezodkladne po vytknutí vady Účastníkom.
Poskytovateľ je povinný písomne oznámiť Účastníkovi dôvody odmietnutia zodpovednosti za vady služby (tzn. reklamácie), ak Poskytovateľ odmietne zodpovednosť za vady služby.
Sťažnosti je Účastník oprávnený uplatniť u Poskytovateľa do 15 od poskytnutia služby na adrese sídla Poskytovateľa, ktorá je uvedená v týchto VOP alebo mailom na e-mailovú adresu Poskytovateľa, uvedenú v týchto VOP. Poskytovateľ rozhodne o sťažnosti do 30 dní od podania podnetu.
Podnety je Účastník oprávnený uplatniť u Poskytovateľa do 30 od poskytnutia služby na adrese sídla Poskytovateľa, ktorá je uvedená v týchto VOP alebo mailom na e-mailovú adresu Poskytovateľa, uvedenú v týchto VOP. Poskytovateľ rozhodne o podnete Účastníka do 30 dní od podania podnetu.
- Školné
1.1. Účastník / zákonný zástupca, ktorý sa rezervoval na službu realizovanú Poskytovateľom, je povinný uhradiť platbu cez platobnú bránu alebo v hotovosti priamo na recepcii našej prevádzky. V prípade platby v hotovosti musí byť uhradené polročné predplatné na závere 1. tréningu, v opačnom prípade rezervované miesto bude zrušené. Uvedené konanie Účastníka sa vykladá ako odstúpenie od zmluvy.
1.2. Výška príspevku je uvedená na našej webovej adrese www.junglepohybovaskola.sk. V prípade rezervácie po začiatku kurzu systém automaticky vypočítava alikvótnu čiastku do konca obdobia kurzu. V celkovej sume sú zahrnuté dni voľna a sviatky, kedy tréningy neprebiehajú.
1.3. Účastník / zákonný zástupca má právo po prvom absolvovanom tréningu bezplatne odstúpiť od zmluvy bez udania dôvodu, a to zrušením rezervácie. Zrušenie prihlásenia je potrebné uskutočniť písomne, e-mailom na [email protected] alebo doručiť na adresu Poskytovateľa.
1.4. V prípade zranenia alebo vážneho úrazu, ktorý znemožni dokončenie kurzu má Účastník nárok na odstúpenie od zmluvy a vrátenie alikvótnej časti z ceny za neabsolvované tréningy neabsolvovaných tréningov. Vtedy je možné vrátiť peniaze za zvyšné neodtrénované tréningy, alebo ich preniesť prenesenie do ďalšieho pol roka, pričom voľba je na Účastníkovi. Alikvotná čiastka sa vypočíta od dňa doručenia e-mailu spolu s lekárskou správou o úraze. V prípade odstúpenia od zmluvy po uplynutí 14 dňovej lehoty na odstúpenie od zmluvy a nedokončenia kurzu z iných ako zdravotných dôvodov nevzniká nárok na vrátenie zaplatenej sumy.
- Workshopy a denné tábory (ďalej len „aktivity“)
2.1. Účastník / zákonný zástupca, ktorý si rezervoval miesto na aktivity organizované Poskytovateľom, je povinný uhradiť najneskôr do 3 dní od rezervácie platbu na účet Poskytovateľa, pričom uvedie variabilný symbol obdržaný v potvrdzovacom e-maily z rezervácie, pokiaľ nie je v e-maily uvedené inak. Pokiaľ nie je uhradená platba do stanoveného termínu, Poskytovateľ nezaručuje rezerváciu miesta.
2.2. Výška príspevku je závislá od druhu aktivity. Aktuálna cena je vždy dostupná na www.jungleregistracia.sk. Pokyny k platbe obdrží Účastník / Zákonný zástupca na emailovú adresu, ktorú uviedol v prihláške v registrácii Platbu je možné uhradiť platobnou bránou ( vybranou platobnom metódou ) alebo v hotovosti priamo na recepcii Prevádzky.
Článok VII.
Odstúpenie od zmluvy
- Účastník má právo odstúpiť od zmluvy bez udania dôvodu v lehote do 14 dní od jej uzavretia, tzn. do 14 dní od potvrdenia rezervácie zo strany Poskytovateľa, ak nie je ďalej v týchto VOP uvedené inak. Vzorový formulár musí byť na webovej stránke.
- Účastník môže vyplniť a zaslať vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy (uvedený na stránke Poskytovateľa) alebo akékoľvek iné jednoznačné vyhlásenie, vyjadrujúce jeho rozhodnutie o odstúpení od zmluvy, a to písomne na adresu Poskytovateľa alebo elektronicky na [email protected]. Poskytovateľ bezodkladne potvrdí prijatie odstúpenia od zmluvy náležitým spôsobom – na trvalom nosiči (e-mailom) alebo písomne. Lehota na odstúpenie od zmluvy sa považuje za zachovanú, ak Účastník najneskôr posledný deň lehoty odošle oznámenie o odstúpení od zmluvy Poskytovateľovi.
- V prípade odstúpenia od zmluvy v súlade s týmito VOP budú finančné prostriedky vrátené Účastníkovi rovnakým spôsobom, aký použil Účastník pri ich úhrade, pokiaľ sa strany nedohodnú inak, a to v lehote do 14 dní odo dňa, od kedy bol Poskytovateľ informovaný o odstúpení od zmluvy. Finančné prostriedky budú vrátené v plnej výške, ak nedošlo k poskytovaniu služby ani z časti. V prípade, ak došlo k čiastočnému poskytnutiu služby, bude Účastníkovi vrátená alikvótna časť za neabsolvované tréningy alebo za neminuté kredity.
- Úhrada platby za službu pri odstúpení od zmluvy platená v hotovosti sa zaokrúhľuje na 5 eurocentov; celkový zvyšok nezaokrúhlenej úhrady, ktorý je nižší ako polovica hodnoty 5 eurocentov, sa zaokrúhľuje nadol a celkový zvyšok nezaokrúhlenej úhrady, ktorý je rovný alebo vyšší ako polovica hodnoty 5 eurocentov, sa zaokrúhľuje nahor. Ak je úhrada podľa prvej vety súčtom cien za viac produktov, zaokrúhľuje sa až výsledná úhrada. Úhrada vo výške 1 eurocent alebo 2 eurocenty sa zaokrúhľuje na 5 eurocentov.
- Na poskytnutie služby sa vyžaduje výslovný súhlas Účastníka s poskytnutím služby. Výslovným súhlasom Účastníka s poskytnutím služby je úhrada rezervovanej služby. Účastník vyhlasuje, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy po úplnom poskytnutí služby.
- Účastník vyhlasuje, že bol riadne poučený o tom, že v prípade, ak si Účastník objednal službu, ktorá má byť poskytnutá do 14 dní od uhradenia služby, tzn. služba má byť poskytnutá skôr, ako uplynie lehota na odstúpenie od zmluvy, stráca Účastník právo na odstúpenie od zmluvy po úplnom poskytnutí služby. S týmto Účastník vyjadruje súhlas.
- Účastník je povinný uhradiť Poskytovateľovi cenu za skutočne dodanú službu do dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy. Cena za poskytnutú službu sa vypočíta pomerne na základe celkovej ceny dohodnutej v zmluve.
- Dôkazné bremeno o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy znáša spotrebiteľ. Oznámenie o odstúpení od zmluvy spíše Objednávateľ formou e-mailu na adresu: [email protected] alebo písomne na adresu sídla poskytovateľa.
Článok VIII.
Vyššia moc
- Vyššou mocou sa rozumejú mimoriadne nepredvídateľné a neodvrátiteľné okolnosti, zabraňujúce či znemožňujúce plnenie povinností vyplývajúce zo zmluvy a vzniknuté až po uzatvorení zmluvy, ktoré nemohli byť príslušnými zmluvnými stranami odvrátené, ani za prijatia primeraných opatrení, najmä prírodné katastrofy, epidémie a pandémie, živelné pohromy, štrajky, dopravné nehody, nepredvídateľné poruchy na dopravných prostriedkoch, mimoriadne situácie ako i iné. Predpokladom je, že Poskytovateľ nemohol takému neposkytnutiu služieb zabrániť.
- V prípade, že z dôvodu vyššej moci nie je Poskytovateľ spôsobilý dodať službu v kvalite a/alebo v rozsahu v zmysle zmluvy, Poskytovateľ zabezpečí náhradu objednanej služby v prospech Účastníka v adekvátnej forme, ktorú je možné zrealizovať v závislosti od aktuálnej situácie. V situáciách spôsobených vyššou mocou je náhrada služieb považovaná za plnohodnotnú, bez nároku Účastníka na ďalšiu kompenzáciu. Poskytovateľ nenesie zodpovednosť za krátkodobo zníženú kvalitu služieb, výpadky medzinárodnej alebo národnej siete Internet a tiež škody spôsobené vyššou mocou (vis major).
- Poskytovateľ nezodpovedá Účastníkovi za žiadne straty, náklady, škody alebo výdavky (vzniknuté buď na základe týchto VOP, priestupku alebo inak), ktoré utrpel alebo ktoré nastali počas konania služby v priamom alebo nepriamom dôsledku udalosti mimo kontrolu Poskytovateľa (t.j. spôsobené vyššou mocou). Účastníkovi v tomto prípade nevzniká nárok na vrátenie alebo zľavu z ceny týchto služieb ani nárok na kompenzáciu v akomkoľvek rozsahu.
Článok VIII.
Dar
- Dar je ľubovoľná nevratná čiastka venovaná od darcu dobrovoľne a bez nároku na protiplnenie na podporu činnosti Jungle Gym Levice o.z., IČO: 42 33 58 68, vo forme hmotného daru alebo priamo na účet. Darom nie je úhrada služby v zmysle cenníka Poskytovateľa.
Článok IX.
Ochrana osobných údajov
- Ochrana osobných údajov sa riadi podľa ustanovení nariadenia európskeho parlamentu a rady (EÚ) 2016/679, zo dňa 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a o zrušení smernice 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane osobných údajov) a podľa ustanovení zákona č. 18/2018 Z. .z, zo dňa 29. novembra 2017 o ochrane osobných údajov, na základe ktorých sme vypracovali Informácie o spracovaní osobných údajov. Úplné znenie je Vám k dispozícii tu.
Článok X.
Alternatívne riešenie sporov
- Účastník má právo podať Poskytovateľovi žiadosť o nápravu, ak medzi Účastníkom a Poskytovateľom vznikne spor z uplatnenia práv zo zodpovednosti za vady alebo ak sa Účastník domnieva, že Poskytovateľ porušil iné práva Účastníka.
- Účastník má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu (ďalej len „návrh“) subjektu alternatívneho riešenia sporov, ak Poskytovateľ na žiadosť podľa bodu 1 tohto článku odpovedal zamietavo alebo na ňu neodpovedal do 30 dní odo dňa jej odoslania.
- Subjektom alternatívneho riešenia sporov je najmä Slovenská obchodná inšpekcia. Informácie o Slovenskej obchodnej inšpekcii sú uvedené na webovom sídle: https://www.soi.sk/.
On – line alternatívne riešenie sporov môže Účastník využiť cez platformu alternatívneho riešenia sporov: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage (resp. http://ec.europa.eu/consumers/odr/), prostredníctvom ktorej môže spotrebiteľ podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu.
Aktuálny zoznam subjektov alternatívneho riešenia sporov je dostupný na webovom sídle Ministerstva hospodárstva SR: http://www.mhsr.sk/, konkrétne na https://www.mhsr.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov-1?csrt=7314260246047410822 .
Voľba subjektu alternatívneho riešenia sporov je na Účastníkovi.
- Návrh podáva Účastník príslušnému subjektu alternatívneho riešenia sporov; možnosť obrátiť sa na súd tým nie je dotknutá.
Článok XI.
Záverečné ustanovenia
- Tieto podmienky nadobúdajú platnosť a účinnosť dňom ich uverejnenia. Na otázky neupravené týmito podmienkami sa vzťahujú príslušné ustanovenia zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník a zákona č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov. O zmene zmena je aktualizácia VOP budú Účastníci bezodkladne upozornený e-mailovou formou, na e-mail uvedený v rezervačnom formulári. V prípade, že Účastník nesúhlasí so zmenou VOP,:
- má právo odstúpiť od zmluvy v lehote do 30 dní od oznámenia zmeny VOP a Poskytovateľ je povinný vrátiť Účastníkovi alikvótnu časť za uhradené ale ešte neabsolvované služby.
- Alebo kontaktovať Poskytovateľa na [email protected] a individuálne dojednať zmluvné podmienky dodania služby.
- Zmluvné strany sa zaväzujú prípadné spory riešiť prednostne mimosúdnou cestou písomnou
formou prostredníctvom e-mailu [email protected] alebo písomnou formou na adresu Poskytovateľa.
- Poskytovateľ má právo meniť, inovovať a inak modifikovať služby bez predchádzajúceho
upozornenia Účastníkov, ako aj bez ich súhlasu, v prípade, že takáto zmena nie je porušením práv Účastníkov.
- V prípade neplatnosti ktoréhokoľvek ustanovenia VOP alebo Zmluvy nie sú neplatnosťou dotknuté ich ostatné ustanovenia. Zmluvné strany neplatné ustanovenie VOP alebo Zmluvy nahradia novým ustanovením, ktoré sa čo najviac približuje úmyslu zmluvných strán dohodnutému pri uzavretí Zmluvy.
Podmienky sú platné od 1.9.2023
Článok XII
Doplnkové platby
Predtým, ako sa akákoľvek zmluva alebo ponuka stane pre spotrebiteľa záväznou, obchodník musí získať jeho výslovný súhlas s akoukoľvek ďalšou platbou okrem odmeny dohodnutej za hlavný zmluvný záväzok obchodníka. Ak obchodník takýto súhlas od spotrebiteľa nezískal, ale ho vyvodil použitím predvolených možností, v prípade ktorých sa od spotrebiteľa žiada, aby ich odmietol s cieľom vyhnúť sa dodatočnej platbe, spotrebiteľ má nárok na vrátenie takejto platby.
JUNGLE má povinnosť najneskôr pri dodaní produktu alebo pri začatí služby doručiť spotrebiteľovi potvrdenie o uzavretí zmluvy na diaľku na trvanlivom médiu alebo listinne